Autor Wiadomość
Tenbastardjo95
PostWysłany: Nie 23:09, 11 Lut 2007    Temat postu:

hot! Razz Razz
http://jessica-simpson-porn-movies.info/vids/680602
regards, Tenbastardjo95
Pudlo
PostWysłany: Nie 19:36, 14 Sty 2007    Temat postu:

Sam to zrobiles??
Kaziu
PostWysłany: Nie 9:48, 14 Sty 2007    Temat postu: Haste Runa

Bardzo latwo ja zrobić nawet bez mojej pomocy lecz niektórzy niepotrafią


Data/Spells/Runes

tutaj tworzymy notatnik o nazwie haste

w tym oto notatniku wklejamy ten oto kod

Cytat:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false

GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect,
hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())

if(ret) then
speed = getSpeed(cid)
time = 20
addspeed = (speed*1.9)-56

changeSpeed(cid, addspeed, time)

end

return ret
end



i zapisz jako...
haste.lua

nastepnie wchodzimy
Data/Spells i otwierami plik Spells za pomocą notatnika
(prawy przycisk i otwórz za pomocą... i wybież notatnik)

i zjezdzamy całkiem nadół do przedostatniej linijki


i przed takim napisem

Cytat:
<!--\\ End Runes //-->
</spells>


wklejamy to :
Cytat:

<rune name="Haste" id="2280" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune>


i powinno to wszystko wygladac tak
Cytat:

<rune name="Haste" id="2280" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune>
<!--\\ End Runes //-->
</spells>

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group