Forum Open Tibia Server Strona Główna Open Tibia Server
Zapraszamy na nowy Adres http://otibias.xad.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[7.6][action] Tapestry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Open Tibia Server Strona Główna -> Skrypty Ots
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Defozo
Quara Predator Scout
Quara Predator Scout



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś :)

PostWysłany: Pon 17:29, 15 Sty 2007    Temat postu: [7.6][action] Tapestry

Tapestry które działają!

Skrypt nie jest zrobiony przezemnie. Po stopce w skrypcie można się dowiedzieć kogo. To jest bardzo pomysłowy skrypt, dlatego go tu zamieszczam.

tapestry.lua
Kod:
---created by Bazzag---
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
npos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z}

if frompos.x == 65535 then
doPlayerSendCancel(cid, "Daj to na ziemie i dopiero rozkladaj !!")
return 1
end
if item.itemid == 1869 then
npos.x = npos.x - 1
doCreateItem(1868, 1, npos)
elseif item.itemid == 1857 then
npos.x = npos.x - 1
doCreateItem(1856, 1, npos)
elseif item.itemid == 1860 then
npos.x = npos.x - 1
doCreateItem(1859, 1, npos)
elseif item.itemid == 1863 then
npos.x = npos.x - 1
doCreateItem(1862, 1, npos)
elseif item.itemid == 1866 then
npos.x = npos.x - 1
doCreateItem(1865, 1, npos)
elseif item.itemid == 1872 then
npos.x = npos.x - 1
doCreateItem(1871, 1, npos)
elseif item.itemid == 1880 then
npos.x = npos.x - 1
doCreateItem(1879, 1, npos)


elseif item.itemid == 1868 then
npos.y = npos.y - 1
doCreateItem(1867, 1, npos)

elseif item.itemid == 1856 then
npos.y = npos.y - 1
doCreateItem(1855, 1, npos)


elseif item.itemid == 1859 then
npos.y = npos.y - 1
doCreateItem(1858, 1, npos)

elseif item.itemid == 1862 then
npos.y = npos.y - 1
doCreateItem(1861, 1, npos)

elseif item.itemid == 1865 then
npos.y = npos.y - 1
doCreateItem(1864, 1, npos)

elseif item.itemid == 1871 then
npos.y = npos.y - 1
doCreateItem(1870, 1, npos)

elseif item.itemid == 1879 then
npos.y = npos.y - 1
doCreateItem(1878, 1, npos)


elseif item.itemid == 1867 then

doPlayerAddItem(cid,1869,1)
elseif item.itemid == 1855 then

doPlayerAddItem(cid,1857,1)
elseif item.itemid == 1858 then

doPlayerAddItem(cid,1860,1)
elseif item.itemid == 1861 then

doPlayerAddItem(cid,1863,1)
elseif item.itemid == 1864 then

doPlayerAddItem(cid,1866,1)
elseif item.itemid == 1870 then

doPlayerAddItem(cid,1872,1)
elseif item.itemid == 1878 then

doPlayerAddItem(cid,1880,1)
else
return 0
end
doRemoveItem(item.uid,1)
return 1
end


i do actions.xml
Kod:
<action itemid="1869" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1857" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1860" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1863" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1866" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1880" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1872" script="tapestry.lua" />

<action itemid="1868" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1856" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1859" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1862" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1865" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1871" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1879" script="tapestry.lua" />

<action itemid="1867" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1855" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1858" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1861" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1864" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1870" script="tapestry.lua" />
<action itemid="1878" script="tapestry.lua" />


To chyba na tyle Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
Spectre
Spectre



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnków

PostWysłany: Pon 17:51, 15 Sty 2007    Temat postu:

bardzo dobry pomysł! Smile gratutuje talentu skryptowania Very Happy
i dla tego zosałes Moderatorem tego działu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joder
Tiger
Tiger



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:08, 12 Lut 2007    Temat postu:

and more... Razz Razz Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
regards, Joder


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brendon
Tiger
Tiger



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:11, 17 Lut 2007    Temat postu:

wow realy hot! Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
regards, Brendon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Open Tibia Server Strona Główna -> Skrypty Ots Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin