Kaziu
Spectre

Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: Nie 9:48, 14 Sty 2007 Temat postu: Haste Runa |
|
|
Bardzo latwo ja zrobić nawet bez mojej pomocy lecz niektórzy niepotrafią
Data/Spells/Runes
tutaj tworzymy notatnik o nazwie haste
w tym oto notatniku wklejamy ten oto kod
Cytat: | attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect,
hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())
if(ret) then
speed = getSpeed(cid)
time = 20
addspeed = (speed*1.9)-56
changeSpeed(cid, addspeed, time)
end
return ret
end
|
i zapisz jako...
haste.lua
nastepnie wchodzimy
Data/Spells i otwierami plik Spells za pomocą notatnika
(prawy przycisk i otwórz za pomocą... i wybież notatnik)
i zjezdzamy całkiem nadół do przedostatniej linijki
i przed takim napisem
Cytat: | <!--\\ End Runes //-->
</spells> |
wklejamy to :
Cytat: |
<rune name="Haste" id="2280" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune> |
i powinno to wszystko wygladac tak
Cytat: |
<rune name="Haste" id="2280" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune>
<!--\\ End Runes //-->
</spells> |
Post został pochwalony 0 razy
|
|